Antiikin myytissä metsästäjä Aktaion näkee metsästyksen neitsytjumalattaren Artemiin kylpemässä alastomana lähteessä. Artemis rankaisee metsästäjää muuttamalla hänet kauriiksi, joka kuolee omien ajokoiriensa hampaisiin.
Ovidius kertoo tarinan Muodonmuutoksia-kokoelmassaan. Aktaion ei tiedä rangaistuksensa syytä, takaa-ajajasta tulee takaa-ajettu. Kertomus on hämmentävä. Ansaitsiko Aktaion rangaistuksensa? Artemis hallitsi kesyttämätöntä luontoa, mutta nykyään voisi pohtia, hallitsiko hän myös mielen villimpää puolta.
Norjalaisen Zero Visibility -ryhmän teoksessa …it's only a rehearsal tutustumme kahteen ihmiseen, mieheen ja naiseen – rakastavaisiin. Voimakkaassa ja tiivistunnelmaisessa tanssissa heidän suhteensa luonne paljastuu katsojalle fyysisyyden kautta, ei näyttämöllisten tai esittävien elementtien välityksellä. Kertooko esitys antiikin tarinan? Entä kuinka palkitsemme tai rankaisemme heitä, jotka näkevät meidät paljaimmillamme?
Ryhmän teoksia parhaiten kuvaavia termejä ovat toiminta, visuaalisuus ja älyllisyys. Päämääränä on luoda katsojille monitasoinen nautinto. Esitysmateriaalia ryhmä kerää muun muassa elokuvakohtauksista ja journalistisista lähteistä. Zero Visibility suosii pelkistettyä visuaalista estetiikkaa ja käyttää teoksissaan uutta kokeellista elektronista musiikkia. Koreografi Ina Christel Johannessen ja kuvataiteilija Jens Sethzman perustivat Zero Visibilityn vuonna 1996. Ryhmän teos Hunt Out valittiin Ballet Internationalin vuoden 2000 vuosikirjan kriitikkokatsauksessa vuoden innovatiivisim-maksi teokseksi. Johannessenille myönnettiin teoksesta Confession Time vuonna 2002 Norjan kansallisen tanssi- ja teatteriverkoston näyttämötaiteen palkinto.